Forum Coste Mike Strona Główna Coste Mike
Mike Coste

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

stitch knuffel

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Coste Mike Strona Główna -> leipobogo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Willie Attlee

PostWysłany: Sob Sty 25, 2025 06:14    Temat postu: stitch knuffel Odpowiedz z cytatem

Bébé veroordeelde in h little dutch speelgoed aar e-mail aan mij uitdrukkelijk de afwezigheid van een empathische menselijke reactie. Dat schepte voor mij een dilemma, omdat Π niet in staat was de oorspronkelijke context te geven, dus ik had geen nuttige informatie over wat er gebeurde waardoor Bébé zich verraden en gewond voelde. D zou ook geen reden zien voor Bébé om boos op hem te zijn. Maar nadat ik hem wat meer informatie vertelde, begreep Π waarom haar woede op hem was gericht. Met andere woorden, het niet delen van relevante informatie blokkeert de mogelijkheid van empathie. Als empathie hebben en uiten het ultieme doel is, dan is het verbergen van informatie een anathema voor dat doel.

Dat zei ik ook. Maar het onthult ook een fenomeen dat mij veel meer dwarszit dan dit soort gewone fouten. Intentie is één element in een Theory of Mind. speelgoed 2 jaar Het is duidelijk dat de bedrieglijke admin Bébé verkeerd beoordeelde, met betrekking tot haar intentie. H et is duidelijk uit overvloedig bewijs dat haar geplaatste inhoud afkomstig is van een thread in GCC die Sam, Doug en mijzelf omvatte. Ik verlaat Sam en Doug omdat ze ook bondge action speelgoed noten zijn geweest in deze situatie). Maar een ander element van een Theory of Mind is emotionele toestand. Ik was verbaasd over hoe grillig Π was in het karakteriseren van mijn emotionele toestand.

De brutaliteit is ingebouwd in het platform (evenals andere sociale media platforms) en het kan overspoelen in de realiteit op verschrikkelijke, kwade manieren. Denk aan de Rohingya genocide in Myanmar. Deze genocide gebruikte Facebook om vreselijk, brutaal geweld in de echte wereld op te roepen. De New York Times voerde een diepgaand onderzoek uit naar deze genocide en meldde wat ze vonden i speelhuisje n dit artikel: Een genocide aangewakkerd op Facebook, Met berichten van het leger van Myanmar

Het is duidelijk dat de fout van de admin een diepere zenuw raakte, niet? Precies, Doug. Zoals ik het begrijp, plaatste Bébé iets in EoST, waarna een of andere onbekende Admin het summarisch verwijderde en Bébé onbedoeld blokkeerde, omdat hij ten onrechte geloofde dat het spam was. D zei dat dat alles was wat hij wist; Hij wist niet eens welke van de 11 Admins het was. Maar volgens Π was het geen vergissing om Bebe's post te verwijderen en haar kort te blokkeren.

In de nasleep van Trump's verkiezing vormden veel nieuwe Facebook groepen over de hele wereld. Er waren Women's March groepen, ondeelbare groepen en groepen gewijd aan de idiocratie van Donald Trump's Amerika. Ik heb me bij veel van deze groepen aangesloten in Amerika en over de hele wereld. Ik ben ook lid geworden van Klimaatverandering en Milieu groepen omdat deze kwesties door de verhaallijn lopen van het verhaal dat ik al voor 2009 achtervolg en sinds 2012 dagelijks schrijf. Een verhaal dat in werkelijk stitch knuffel heid barstte met de verkiezing van Donald Trump. Daarom ging ik naar beneden en interviewde mensen.

Wat wist de waarnemer en wanneer wist hij het? Wat heeft de waarnemer gerapporteerd en wanneer heeft hij het gemeld? Kende en rapporteerde de waarnemer de waarheid, de hele waarheid, en niets dan de waarheid? Was er iets weggelaten of vervormd? Werd er iets van geparafraseerd, verzwakt of uit de context gehaald? Naar mijn mening beperkt dit tot de kwestie van het dragen van nauwkeurige getuigen (en de gevolgen van het redigeren van informatie die m en liever niet aan het licht had gebracht).
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Sob Sty 25, 2025 06:14    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Coste Mike Strona Główna -> leipobogo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: